..........


در باره همه چیز .......... *_^

سلام دوستای عزیزم ساشا هستم به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم لحظات زیبایی روسپری کنید نظر یادتون نره

عکس دختر پسر تو بغل هم - عاشقانه

 

دوستت دارم هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام…

دوست داشتنت بهانه نفس کشیدنم شده؛ همین و بس



نظرات شما عزیزان:

mehrnoosh
ساعت19:43---26 خرداد 1397
اولش خیلی بهتر بودی...هه
بخدا پاکستانی حرف زدنم هنره ها!!
بس که ادمو عصبی میکنی دیگ....همش حرف از کار میزنی راستش ادما تو کاخ سفید انقد که تو میگی حرف از کار نمیزنن!!!الان فعلا فاز کار برت داشته....اشکال نداره میتونی راحت باشی!!اها یعنی الان تو با رفتن مشکلی نداری؟؟؟ها؟؟؟؟جواب؟؟؟


mmm
ساعت13:56---26 خرداد 1397
خودت یه کاری کردی که دیگ حنات رنگی نداشته باشه!!
منکه تیکه ننداختم...واقعیتو گفتم...
باشه من دیگ چیزی نمیگم....تو هم برو سرکارت فکر میکنم اینجوری راحت تری هه....موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1396برچسب:,ساعت 2:5 توسط ساشا| |


Power By: LoxBlog.Com

.....